Laat prijzen zien op je website

  • Laat altijd prijzen zien op je website
  • Prijzen opvragen is één van de belangrijkste doelen van een websitebezoeker
  • Veel B2B-bedrijven doen het niet en dat is alvast één goede aanleiding om het zeker te doen

Verkrijg jij te weinig klanten via je website?

Je hebt een mooie website, maar toch komen er te weinig klanten binnen. Misschien valt het allemaal wel mee, maar heb je het gevoel dat er meer in zit. Je kan alleen je vinger niet leggen op wat er beter kan.

Ga dan eens praten met Perita, experts in gebruiksvriendelijkheid.

  • Gratis en vrijblijvend.
  • Je krijgt onmiddellijk al wat exclusieve tips om je website te verbeteren.
  • Je kijk op je website zal drastisch veranderen.

Vrijblijvend, leerzaam en gewoon leuk.

Het is héél eenvoudig: wat jij denkt over prijzen laten zien, is niet zo belangrijk. Wat ik erover denk trouwens ook niet.

Wat wel telt, is wat de bezoeker doet. Als deze meer tot een actie overgaat (bestellen, kopen, contact zoeken, ...) omdat jij je tarieven laat zien, dan is het aangewezen om dit te doen. Dit heb ik diverse keren getest en op niet één website pakte het laten zien van tarieven negatief uit.

Vroeg of laat zal je toch je prijs moeten prijsgeven. Je kan dit niet verzwijgen. Waarom dan wachten?

Edwin Waelbers

Ik ben een usability engineer en zaakvoerder van Perita. Ik geef al bijna 30 jaar advies over het gebruiksvriendelijk maken van o.a. websites en software.
Edwin Waelbers, CEO van Perita

Deel dit artikel

Twitter
LinkedIn
Facebook

Beoordeel dit artikel

bezoekers deelden gemiddeld sterren uit

Sorry dat het artikel niet voldeed aan je verwachtingen

Laten we het beter maken!

Elke week een extra tip in je bus

  • Mis geen enkel artikel meer.
  • Bevat extra tips die nog niet op de website zijn verschenen.
  • Je kan je gebruiksvriendelijk uitschrijven.

Megafoon