Logo en bedrijfsnaam van Perita

Jij haalt nu niet alles uit je website

Waarom falen de meeste websites?

Omdat ze niet klant- en gebruiksvriendelijk genoeg zijn. Steeds maar weer zie je steeds dezelfde zaken terugkomen:

  • Niet gericht op de echte gebruikers van de website.
    Wel op maat van de webdesigner, senior managment, marketing of de zaakvoerder. Zijn dit de gebruikers van je website? Neen.
  • Bevatten tientallen drempels waar een flink deel van de mensen niet over kan.
  • Bezitten veel onnodige informatie.
  • Goede informatie staat niet op de juiste plek.
  • Hebben een manke navigatie, zonder focus op de toptaken.
  • Bevatten veel mystery meat elementen. Je weet niet wat je krijg, tot je erop klikt.
  • Staan bol van de cliché-zinnen zoals "De klant staat op één bij ons", "Wij zijn een jong dynamisch bedrijf" of "Kwaliteit boven alles".
  • Stralen te weinig vertrouwen uit en er is geen verleiding aanwezig.
  • ...

Franck Fielemon

Ik liet door Perita een rapport schrijven met verbeterpunten voor onze website omzetcoach.nl.

Vooruitlopend op investeringen in een nieuwe website wilde ik graag een kritische blik van een expert. Het rapport voldeed ruimschoots aan de verwachtingen en was de investering meer dan waard.

Praktische handvatten en aanbevelingen, degelijk onderbouwd. We konden direct een aantal aanpassingen doorvoeren die de conversie en betrokkenheid op onze website positief beïnvloeden.

De Verkoopmaatschappij - www.omzetcoach.nl

Foto van Franck Fielemon

Verander je website in een verkoopmachine

  • Bezoekers worden gemakkelijker klant.
  • Klanten geven meer uit per bezoek.
  • Mensen komen meer terug naar je website.
  • Stijging van je nieuwsbriefinschrijvingen.
  • Mensen volgen je meer op sociale media.
  • Bezoekers delen je website meer met iedereen.
  • Mensen contacteren je sneller en meer.
  • Je verliest minder tijd met triviale vragen, omdat alles op een juiste plaats staat.
  • Meer omzet, meer winst.

Niet twijfelen, gewoon doen

Céline de la Kethulle

Ik kwam in contact met Edwin na een vorige samenwerking. Heel toevallig net op het punt dat we volop bezig waren met de opbouw van onze website en webshop.

In grote lijnen was reeds veel uitgewerkt maar zelf daar hebben we zijn concrete tips & tricks kunnen toepassen om zo onze website nog duidelijker te maken. Merci Edwin!

Céline de la Kethulle

Wat mag je verwachten van een Expert Advies rapport?

Neutraal en objectief

Perita is niet verbonden met een webdesign kantoor en wil je geen nieuwe website of een verbouwing verkopen.

Perita heeft er geen voordeel bij om zaken goed of minder goed te beoordelen.

Eenvoudig taalgebruik

Geschreven in begrijpelijke taal. Het bevat geen moeilijke termen, ingewikkelde concepten of marketing mumbo jumbo.

Ook een niet-techneut kan het lezen en begrijpen dus.

Screenshots

Bevat schermafbeeldingen van je eigen website. Dit is soms confronterend, maar dat is ook nodig.

Wat, waarom en hoe

Natuurlijk vertelt een rapport je wat wat er beter kan aan je site. Ook wordt uitgelegd waarom dit zo is en wat je kan doen om het te verbeteren.

Veel informatie

De rapporten tellen gemiddeld 80 à 120 pagina's. Je krijgt dus veel informatie om je website écht klantvriendelijk te maken.

Achteraf napraten

Na levering van het rapport, vindt een nabespreking plaats van 2 uur. Het rapport wordt besproken, je mag vragen stellen en je krijgt extra advies er bovenop.

Bekijk een Expert Advies rapport

Een opengevouwen Perita Expert Analyse Rapport
Laat je e-mailadres achter en Perita stuurt je een voorbeeld toe.