12 weetjes over FAQ’s

  • Een FAQ is meestal overbodig
  • De meeste FAQ’s bevatten veel vragen die klanten of gebruikers niet eens stellen
  • Een FAQ is veelal het gevolg van een gebrekkige informatiearchitectuur

Edwin Waelbers

Ik ben een usability engineer en zaakvoerder van Perita. Ik geef al bijna 30 jaar advies over het gebruiksvriendelijk maken van o.a. websites en software.
Edwin Waelbers, CEO van Perita

Deel dit artikel

Twitter
LinkedIn
Facebook

Beoordeel dit artikel

58 bezoekers deelden gemiddeld 4.5 sterren uit

Sorry dat het artikel niet voldeed aan je verwachtingen

Laten we het beter maken!

Elke maand een extra tip in je bus

Elke maand een extra tip in je bus

Elke maand een extra tip in je bus

  • Mis geen enkel artikel meer.
  • Bevat extra tips die nog niet op de website zijn verschenen.
  • Je kan je gebruiksvriendelijk uitschrijven.

Niet twijfelen, gewoon doen

Megafoon